Σάββατο 9 Οκτωβρίου 2010

μιζες ερχονται και πανε....

ΜΙΖΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ 200 ΛΕΩΦΟΡΕΙΟΝ ΤΗΣ ΕΘΕΛ ΑΠΟ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΣΕ ΗΓΕΤΙΚΟ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΟ ΣΤΕΛΕΧΟΣ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ ΕΚΕΙΝΗΣ ΑΞΙΑΣ 2200 ΕΥΡΩ ΑΝΑ ΛΕΩΦΟΡΕΙΟ............

http://www.skai.gr/player/tv/?mmid=205924


Νέα στοιχεία έρχονται στην επιφάνεια για τις μίζες που δόθηκαν τα έτη 2002 με 2004 από την γερμανική εταιρεία ΜΑΝ σε Έλληνες αξιωματούχους, για την προμήθεια 142 τρόλεϊ από τον ΗΛΠΑΠ.

Σύμφωνα με τις πληροφορίες, στις 25 Σεπτεμβρίου 2001 υπογράφτηκε ανάμεσα στη θυγατρική της ΜΑΝ, ΝΕΟΠΛΑΝ και την ΕΛΒΟ μία συμφωνία αξίας ύψους 60,3 εκατομμυρίων ευρώ για την παράδοση στον ΗΛΠΑΠ 142 τρόλλευ. Στις 14 Οκτωβρίου του 2002 υπογράφτηκε η αντίστοιχη συμφωνία μεταξύ ΗΛΠΑΠ και ΕΛΒΟ / ΝΕΟΠΛΑΝ.
Σύμφωνα με τις έρευνες του νομικού τμήματος της ΜΑΝ, για αυτήν τη σύμβαση, δόθηκαν το 5,26% ή 3,2 εκ. ευρώ ως «μίζα». Για το 60% της μίζας χρησιμοποιήθηκε η κυπριακή εταιρεία WAKER με λογαριασμό στην Λαϊκή Τράπεζα Κύπρου. Από τον λογαριασμό αυτό διακινήθηκαν δύο εκ. ευρώ ή 13.800 ευρώ ανά τρόλεϊ σε δύο συμβούλους των υπουργείων Μεταφορών και Επικοινωνιών και Οικονομικών, από τον έλληνα υπήκοο Φ.Α.
Σύμφωνα με τις έρευνες του νομικού τμήματος της ΜΑΝ, που επιβεβαιώθηκαν από τα στοιχεία που έχει συλλέξει η εισαγγελία του Μονάχου για τις μίζες των τρόλεϊ, χρησιμοποιήθηκαν οι εταιρείες Felmont και Hillkrest που είχαν κοινό λογαριασμό στην Κύπρο αλλά και στην Τράπεζα UBS της Ζυρίχης. Οι πληρωμές της Felmont φαίνεται σύμφωνα με τα γερμανικά έγγραφα να αφορούν τον κύριο Ν.Κ. σύμβουλο της ΕΛΒΟ την εποχή εκείνη.