ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Το Νέο Αριστερό Ρεύμα (ΝΑΡ) χαιρετίζει τον ηρωϊκό αγώνα διαρκείας των εργαζομένων της ΕΘΕΛ και γενικότερα των μέσων μαζικής μεταφοράς ενάντια στην ιδιωτικοποίηση των συγκοινωνιών και τη σφαγή των εργασιακών τους δικαιωμάτων. Αψηφώντας την προσπάθεια ποινικοποίησης των απεργιών από την κυβέρνηση και τις διοικήσεις, καταργώντας στην πράξη την τρομοκρατία του «ο νόμος ψηφίστηκε, τώρα μέσα τα κεφάλια», δείχνουν το δρόμο της ανυπακοής και απειθαρχίας απέναντι στο μαύρο μέτωπο ΕΕ - ΔΝΤ - κυβέρνησης ΠΑΣΟΚ και όλου του αστικού πολιτικού συστήματος που στηρίζει αυτή τη βάρβαρη αντιλαϊκή πολιτική.
Ταυτόχρονα με τη σαφή τοποθέτησή τους ενάντια στις αυξήσεις στα εισιτήρια, την αμέριστη υποστήριξή τους στα κινήματα «δεν πληρώνω το χαράτσι», το συντονισμό του αγώνα τους με τις κινητοποιήσεις των υγειονομικών και των εκπαιδευτικών, τσαλάκωσαν τη βρώμικη επίθεση της κυβέρνησης και των μεγαλοδημοσιογράφων για «συντεχνίες βολεμένων που δρουν ενάντια στο κοινωνικό συμφέρον».
Παρά την εγκατάλειψή τους από τον υποταγμένο συνδικαλισμό της ΓΣΕΕ, παρά τις προσπάθειες των κυρίαρχων παρατάξεων στα ΔΣ να «παγώσουν» τις κινητοποιήσεις οι απεργιακές διαθέσεις των εργαζομένων δυναμώνουν αντί να πτοούνται.
Ο αγώνας των συγκοινωνιών μπορεί να νικήσει. Γιατί ήδη παίρνει χαρακτηριστικά παλλαϊκού αγώνα ενάντια στην αντεργατική επίθεση. Μετωπικής ρήξης με τον εκβιασμό των ελλειμμάτων και του χρέους από τους τραπεζίτες, τους χρηματιστές, το ελληνικό και ευρωπαϊκό κεφάλαιο. Γιατί φέρνει στο επίκεντρο το δίκιο του εργάτη και του φτωχού και όχι την «ηθική» των μεγαλοδημοσιογράφων και των υπουργών που μοιράζουν τον πλούτο της εργατικής τάξης στους επενδυτές της τρόϊκας, στα κέρδη των επιχειρηματιών και στο βρώμικο χρήμα της Ελβετίας. Γιατί βροντοφωνάζει ότι δεν θα πληρώσουμε εμείς την κρίση τους, αφού δεν τα «φάγαμε μαζί».
Το ΝΑΡ καλεί όλους τους εργαζόμενους να παλέψουν:
-ΓΙΑ ΔΗΜΟΣΙΕΣ - ΔΩΡΕΑΝ - ΠΟΙΟΤΙΚΕΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ
-Για ακύρωση του νόμου που ιδιωτικοποιεί τα ΜΜΜ, διαλύει τις ΣΣΕ, απολύει προσωπικό, προωθεί περικοπές σε γραμμές και δρομολόγια, αυξάνει τα εισιτήρια. Αρνούμαστε τη λειτουργία τους με ιδιωτικοοικονομικά κριτήρια είτε είναι τυπικά ιδιοκτήτης το κράτος, είτε με τη μορφή του management, είτε της μετοχοποίησης, είτε με την πλήρη ή μερική παράδοση τους στο ιδιωτικό κεφάλαιο.
- Για συγκοινωνίες δημόσιο αγαθό και όχι εμπόρευμα. Λεφτά υπάρχουν: 62 δισ. € δίνονται από τον προϋπολογισμό του 2011 για τοκοχρεολύσια, 1,6 δισ. € για εξοπλισμούς και το ΝΑΤΟ, 2,5 δισ. € για την Ε.Ε., 30 δισ. € για τις τράπεζες. Εκτός από όσα προβλέπονται για φοροαπαλλαγές και επιδοτήσεις του κεφαλαίου. Παράλληλα, μην ξεχνάμε τον πλούτο που βρίσκεται σε ιδιωτικά χέρια ελλήνων εντός και εκτός Ελλάδας. 600 δισ. € έχουν έλληνες σε καταθέσεις στις τράπεζες του εξωτερικού (περιοδικό Spiegel). Το ποσό αυτό είναι διπλάσιο από το σύνολο του ελληνικού δημόσιου χρέους, στο όνομα του οποίου παίρνονται όλα αυτά τα μέτρα.
-Ενάντια στο καθεστώς ομηρίας, στο οποίο έχουν καταδικάσει τους συγκοινωνιακούς φορείς, με τις προμήθειες και τα έργα ανάθεσης. Τρανό παράδειγμα ο όμιλος ΟΑΣΑ ο οποίος έχει μοναδικό και αποκλειστικό προμηθευτή του για το τροχαίο υλικό, τον ηλεκτρομηχανολογικό εξοπλισμό, καθώς και για το σύνολο των υποσυστημάτων κίνησης, την πασίγνωστη και αμαρτωλή SIEMENS.
-Καταγγέλλουμε τη μεθοδευμένη, απεργοσπαστική τακτική των διοικήσεων και της κυβέρνησης. Είναι κατάπτυστη η εντολή του γραφείου κίνησης της ΕΘΕΛ να γίνει περικοπή δρομολογίων κατά 25% τις μέρες που οι εργαζόμενοι βρίσκονται σε αγωνιστικές κινητοποιήσεις, προσπαθώντας να στρέψουν τους επιβάτες ενάντια στους εργαζόμενους. Καταγγέλλουμε την ανοιχτή τρομοκρατία της διοίκησης της ΕΘΕΛ που κόβει τα ρεπό και αναστέλλει τις κανονικές άδειες των εργαζομένων κατά το διάστημα των απεργιών, εφαρμόζοντας ουσιαστικά την έμμεση επιστράτευση.
-Καταγγέλλουμε τον απεχθή πόλεμο απέναντι στους εργαζόμενους των ΜΜΜ. Οι δήθεν υψηλόμισθοι της ΕΘΕΛ είναι οι εργαζόμενοι των 1250 € με 15 χρόνια προϋπηρεσία χωρίς οικογενειακά επιδόματα. Ποσό το οποίο μπορεί να αυξηθεί μόνο εάν ο εργαζόμενος δουλεύει όλες τις μέρες ανάπαυσής του (στα ρεπό), κάτι που εξαναγκαστικά γίνεται στην ΕΘΕΛ λόγω έλλειψης τουλάχιστον 1.200 οδηγών.
Την εποχή που μας τα κλέβουν όλα, δηλώνουμε ότι τα θέλουμε όλα και για όλους. Απέναντι στον εργασιακό μεσαίωνα και την κλιμάκωση της επίθεσης, θα απαντήσουμε με δυναμισμό και αποφασιστικότητα. Με απεργιακό κίνημα διάρκειας και ταξικής αλληλεγγύης. Άλλος δρόμος δεν υπάρχει. Παίρνουμε την κατάσταση στα χέρια μας. Να οικοδομήσουμε μέσα στα σωματεία την αγωνιστική ταξική ενότητα των ίδιων των εργαζομένων. Είναι αγώνας επιβίωσης και αξιοπρέπειας για τον κόσμο της δουλειάς. Μόνο έτσι μπορούμε να αντιμετωπίσουμε την τρομοκρατία και τη βαρβαρότητα του κεφαλαίου. Για να ανατρέψουμε το μνημόνιο, να νικήσουμε τη χούντα κυβέρνησης-ΕΕ-ΔΝΤ.
ΝΕΟ ΑΡΙΣΤΕΡΟ ΡΕΥΜΑ - ΝΑΡ
(Συμμετέχει στην ΑΝΤΑΡΣΥΑ)